Menu

Plaski brzuch – co powinnaś jeść, a czego unikać, jeśli o nim marzysz

Październik 22, 2018 - Zdrowie
Plaski brzuch – co powinnaś jeść, a czego unikać, jeśli o nim marzysz

Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, powinnaś przyjrzeć się dokładnie temu, co jesz.Twoja dieta powinna być zrównoważona i obfitować w naturalne, nieprzetworzone produkty spożywcze, dzięki którym dostarczysz swojemu ciału odpowiednią ilość składników odżywczych, witamin i mikroelementów. Dieta na płaski brzuch powinna zawierać dużo warzyw, trochę owoców, mlecznych produktów fermentowanych, naturalne zboża i kasze – naturalny ryż, kaszę jaglaną i gryczaną, pęczak itp. Nie zapominaj o pełnowartościowym białku – znajdziesz go np. w jajkach, chudym mięsie i roślinach strączkowych – nie przesadzaj jednak z tymi ostatnimi i zawsze przestrzegaj wskazówek dotyczących ich przygotowania, ponieważ w przeciwnym wypadku mogą powodować wzdęcia. To samo dotyczy niektórych warzyw – np. kapusty, kapusty włoskiej i kalafiora. Nie warto z nich całkowicie rezygnować, ponieważ zawierają cenne, życiodajne składniki, jednak jeśli marzysz o płaskim brzuchu, spożywaj je z umiarem i obserwuj, jak reaguje na nie Twój organizm. Unikaj słodyczy, półproduktów i produktów przetworzonych, które są szkodliwe dla zdrowia i powodują wzrost wagi. Jeśli będziesz przestrzegać powyższych wskazówek, to już niedługo będziesz mogła podziwiać w lustrze swój piękny płaski brzuch.

Przeczytaj więcej:

uronal lek I powercum sklad I artroser opinia I moctivin jak stosować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *